Marketing e‑sklepów

Dla uzyskania dobrych wyników w sprzedaży online kluczowy jest marketing sklepu internetowego. Zaproponujemy rozwiązania, które zwiększą ruch w Twoim e-sklepie i przełożą się na dokonywane zakupy.

Wśród sklepów internetowych panuje duża konkurencja, przez co pozyskiwanie i utrzymywanie klientów jest bardzo trudne. Ale jak najbardziej możliwe, jeśli tylko prowadzone są odpowiednie działania marketingowe.

Marketing sprawi, że dla klientów oczywistym wyborem będzie oferta Twojego e-sklepu.

Promocja sklepu w Internecie to szereg czynności, które dobrze dobrane i połączone w obrębie jednej strategii zwiększają ruch na stronie, a w rezultacie też sprzedaż. Aby zapewnić oczekiwane efekty, działania marketingowe zawsze rozpoczynamy od rzetelnej analizy sytuacji sklepu i jego konkurencji. Dopiero na podstawie uzyskanych danych przystępujemy do optymalizacji sklepu i budowania jego pozycji w Internecie. Realizujemy to poprzez pozycjonowanie z wykorzystaniem wielu fraz kluczowych i content marketingu ułatwiającego klientom odnalezienie sklepu w sieci. Jednocześnie prowadzimy komunikację z otoczeniem marki za pośrednictwem mailingów, newsletterów i serwisów społecznościowych, zdobywając nowych klientów i budując lojalność wśród stałych.

Dla osiągnięcia jak największej skuteczności stawiamy na dywersyfikację działań ukierunkowanych na sprzedaż. Wykorzystujemy wiele metod marketingowych, kanałów komunikacji i narzędzi analitycznych, dzięki czemu jesteśmy w stanie podejmować decyzje trafne dla Twojego sklepu internetowego.

Marketing e-sklepów
1
Analiza
Ocena sytuacji e-sklepu
2
Pozycjonowanie
Budowanie widoczności w sieci
3
Content marketing
Tworzenie treści poszukiwanych przez klientów
4
Social Media
Komunikowanie się ze środowiskiem konsumenckim
5
Promocja
Docieranie do nowych klientów poprzez płatne promocje
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy.
Zadzwoń do naszego project managera lub wyślij wiadomość za pomocą formularza kontaktowego.