Copywriting

Od dobrze dobranych słów zależy wizerunek marki w Internecie i pozycja jej strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Tak dobierzemy słowa i zbudujemy z nich zdania, że skupią klientów wokół Twojej firmy.

Poprzez treści odbiorcom przekazywana jest konkretna informacja o firmie i ofercie. Ale to nie wszystko. Za pomocą treści wpływa się na odbiorców, kształtuje ich postawę wobec marki i wywołuje wśród nich reakcje. Dlatego tak ważnym elementem marketingu jest copywriting.

Dobrym słowem możesz przekonać klientów do Twojej firmy i marki.

Dobierzemy słowa w taki sposób, aby najpełniej wyrażały wartości i idee Twojej firmy, a jednocześnie jasno i ciekawie komunikowały o Twojej działalności. Przygotowanie tekstu zawsze poprzedzamy dokładnym researchem, dzięki czemu jest on merytoryczny, a zarazem ciekawy. W ten sposób dbamy, aby realizował cele biznesowe Twojej firmy, a jednocześnie idealnie pasował do oczekiwań odbiorców.

W ramach copywritingu piszemy unikalne teksty wizerunkowe i sprzedażowe. Tworzymy nazwy i slogany reklamowe, scenariusze  i skrypty filmów promocyjnych, a także treści do mailingów. Piszemy teksty oparte o frazy kluczowe, które wspomagają pozycjonowanie. Redagujemy artykuły eksperckie, sponsorowane, branżowe i poradnikowe, przygotowujemy informacje prasowe na potrzeby public relations. Dokonujemy też korekty materiałów dostarczonych, które dostosowujemy do wymogów Internetu. Zajmujemy się webwritingiem, opracowując treści na strony i sklepy internetowe, w tym opisy firm, usług, kategorii i produktów, również z wykorzystaniem storytellingu.

Copywriting
1
Koncept
Określenie zakresu tematycznego
2
Research
Budowanie podstawy merytorycznej
3
Kreacja
Dostosowanie formy do zakresu merytorycznego
4
Redagowanie
Tworzenie tekstu zgodnie z oczekiwaniami odbiorców
5
Publikacja
Udostępnienie tekstu w wybranym kanale
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy.
Zadzwoń do naszego project managera lub wyślij wiadomość za pomocą formularza kontaktowego.